čtvrtek 4. října 2012

Letní škola robotiky - Jedenáctý den

Léta Páně 3. října 2012

Volno.

Ještěže tady mají snídani i ve státní svátek. Jinak bych totiž umřel hladem, protože všude je zavřený. Holt čínskýma polívkama se všecko zachránit nedá :-).

Kino v Německu? Dojdu tam, všude hrůůůza křesílek, do kterých si može kdokoliv sednout. Paráda. Vyjdu z kina ven, otočím hlavu.. A další kino. Naprosto crazy stavba, na který bych snad nenašel ani dveře :-D. Sklo/ocelová, nějakej mnohovrcholovej útvar. Z chodníku jsem viděl lidi, co chodili nademnou. To u nás, kde jsou kina v obchodňáku nenajdem.

Prodávají tady zajímavý suvenýry, který jsou odvozený ze sklíček na přechodech pro chodce. Obě barvy maj čepičku, červenej stojí čelem k nám s rozpaženýma rukama, zelenej si nakrásno vykračuje, ale jde mu vidět enom jedna ruka. A na tuto motivaci jsem viděl asi milion suvenýrů, bohužel za naprosto přemrštěný ceny. S těma suvenýrama je to tady takový složitý... Asi nakonec nekoupím nic, protože jsem nic pořádnýho nenašel :-(. Leda půllitra s nápisem Dresden.

V centru jezdí takový kolopovozy. Je to trojkolka, na který šlape borec a za ním můžou sedět dva lidi. Krom opravdových koňských povozů jsou tady takových věcí mraky, jezdí to snad všude. Docela zajímavej pohled, když jedou dva vedle sebe v pěší zóně a lidi jim musej uskakovat :-D.

A byl jsem na trhu... Grilovali tam sele :-(. Od tý doby jsem na něj nepřestal myslet :-D. Jak bylo krásný, mňam... Hned bych si jedno dal. Nebo dvě. Jako Obelix :-D. Ale ten měl vlastně jiný zvíře... Divočáky, ne? Budu ten film muset zkouknout znova.

A jedna zvláštní věc. Jaká je asi pravděpodobnost, že potkám Jožku (To je jeden ze šesti statečných čechů) uprostřed Drážďan? Asi nulová.. Ale potkal jsem ho tam :-D.

Úplně jsem taky zapomněl na to, že jsme měli jít s Křížem na pivo. Takovej promrhanej den :-(. Budeme ho muset zlanařit zítra ;-).

Už se nám tu blíží konec. Zítra nás čeká nějaká ptákovina (Zas budou učit němci, ach jo...), ale v pátek už dostaneme odpoledne zadání závěrečnýho projektu. Doufám, že to nebude žádná magořina, protože se mi robot opravdu přestavovat nechce. Nebo bych ho mohl trošku zhoršit, aby se při závěrečný soutěži rozpadl :-D. Robot dojede do cíle, pípne.. A rozpadne se na součástky :-D.
Důležitý ale je, že jsem nabil konkrétně 23 AA baterek (Proč lichý počet, když je jich v NXT šest? Nevím. Víc jsem jich nenašel :-D). Snad ty NXTčka budou konečně fungovat normálně. Jinak se z toho fakt zcvoknu.

Jo, a pro Evičku. Do dvanáctýho patra je to přesně 192 schodů ;-).

Howk

3 komentáře:

  1. když bych to nečetl a jen se díval na smajlíky, tak máš buď slovní průjem, schyzofrenii nebo máš návaly nálad - tzn. jsi těhotný :)

    OdpovědětVymazat
  2. c is richtik
    jeho manžel je učitel matematiky v koncentračním táboře

    OdpovědětVymazat