středa 3. října 2012

Letní škola robotiky - Desátý den

Léta Páně 2. října 2012

Dneska to vezmeme pěkně zkrátka a navíc bez časový linie. A ještě na přeskáčku. A možná to budu psát pozpátku :-D.

Dneska jsem si v menze nedal pizzu, ale nějakej šnycl. Dobře tam vařej, dobře. Ale co se mě zdá, tak normální maso tam je tak jednou za týden. Škoda.

Odpoledne jsem byl na poště. Měla zavřeno. Tak jsem pohled hodil do MailBoxu s tím, že to třeba dojde. Jestli ne, tak se naštvu, tolik práce mě to dalo. By člověk nevěřil, jak je složitý psát text rukou :-D.

Přednáška? Moc si toho nepamatuju. Nějaká teleprezence, nebo jak je to slovo.. Pak nějaká kooperativní robotika. Obecně je to celý o povídání a člověk se tam nic novýho nedoví. Jo, ještě 3D...

Večer? AOE II. Dostali všeci na prdel :-D

Cvika? Komunikace dvou robotů skrz BT. Fungovalo to. Ono, jakby taky ne.. Když to je enom jeden bloček. K tomu nějaká "regulace". Napřed P, potom nějaká zvláštní implementace PI. Ale fungovalo to zas :-D.
Všiml jsem si, že všeci dělají hróóózně složitý programy. Nechápu proč.
Ještě jsme dělali sledovače čáry... Fungoval :-D. A jezdil jak smyslů zbavenej.

Závěr? LEGO už nikdy! Ono si to funguje jak chce. I když je program správně, tak UZ čidlo dělá kokotiny a stojí to pak celý za hovno, když celej program stojí na něm. Hlavněže motory jednou pořád, ať jsou baterky dobrý, nebo špatný. A komunikace skrz BT mezi NXT a počítačem? Na facku. NXN se pořád vypíná, i když jsem mu to zakázal, pořád se to odpojuje, padá to, seká se to... Debilita. Ten, kdo to psal by zasloužil přes držku a pověsit za koule do fabriky LEGO.

Zejtra je volno, bude to zas flákačka. Už abych to všecko měl za sebou, protože za chvílu mě to LEGO dočista dojebe tak, že se z toho zblázním.

Donesl jsem si kila baterek, musím je nabít.

Fbi končí.

4 komentáře:

  1. Ona to ve skutečnosti asi není pizza, ale spíš takový... Zvláštní koláč, co se chová jako pizza. A jakou? Nevím... Já se v těch německých slovech nevyznám :-)

    OdpovědětVymazat
  2. to bylo joke :) K dokonalosti chybí jen začátek stylem " hvězdné datum 3. října, rok neznámý a měl jsem pizzu salámovou... ":)

    OdpovědětVymazat