pátek 28. září 2012

Letní škola robotiky - Pátý den

Léta Páně 27. září 2012.

0800 – Stala se velmi zvláštní věc. I přestože jsem opravdu nechtěl, ale zároveň opravdu chtěl, tak jsem šel na snídani. Můžu jen litovat předchozích dní, protože snídaně je opravdu zadarmo a je dokonce docela dobrá :-).
Je to všechno opět jako bufet. Nějaký pečivo, sýry, salámy, zeleninka, džusy, vajíčka, marmeládky, másla, kafe, čaj… Všecko zadarmo a tolik, kolik hrdlo ráčí.

0900 – Šel jsem dnes do jiné budovy, než jsme měli vyučování doteď. Zkrátka – šel jsem podle plánu. Dojdu tam, v baráku jakýsi dílny, na dvoře železnej šrot.. Nakonec najdu správný dveře, za nimi přednáškovka. Prázdná. No, potom jsem se od Dana dověděl, že nám první den říkali, že se to přesouvá na starý místo :-D. Aspoň jsem poznal další část kampusu.
Dnešní přednáška a cvičení je o FUZZY logice. Co to znamená? Ovládání, například robota, pomocí jasně daných příkazů. Tzn. že všechny podmínky jsou dané stylem if podmínka && podmínka do příkaz. Zdá se to velice jednoduché, ale tady se na to používal toolbox v MATLABu. Ne, že bych tomu rozuměl.. Ale nerozuměl. Podmínky se zadávají podle “očekávaných” průběhů. Ono je to jakoby vymyšlený skvělě… Jenže já jsem celý dopoledne myslel na úplně jiný věci, takže mě to všecko stejně uteklo. To, co jsme dneska programovali se v Cčku dá napsat ručně… Ale uznávám, že po pochopení je toolbox pro FUZZY logiku v MATLABu asi lepší a rychlejší. No, třeba se to jednou poddá…

Cviko tedy bylo o tom, že jsme nakódili něco v tom toolboxu, pak k tomu napsali mfile a ono to podle diferenciální rovnice mělo něco dělat. Dělalo, ale nám bohužel ne příliš dobře :-D.
Další úkol – podle návodu naklikat v “jakýmsi” program nějaký věci = naprogramovali jsme uC. Fungoval. Až na to, že si nikdo neuvědomil, že nepájivý pole je v půlce přerušený. Ještěže mě to napadlo, nebo by jsme tam seděli doteď :-D.

Co dál? Ono se toho dneska moc nestalo krom toho, že jsem celej den ulítával na “Nachytali Willyho s Monikou, měl z toho Willy ostudu převelikou” :-D.

A ještě jedna věc… Prý tady mám něco napsat o kamarádce.
Takže tady to je: Bydlí v jedný vesnici, kousek od tý polikliniky, nebo co to tam mají. Má velký oči, je vždy krásně načesaná a vždycky je úplně krásná, až se srdce směje. Vždy, když mám cestu kolem, tak se na ni jedu podívat. Ty její velké hnědé oči a hnědá srst… Teda, vlasy. A ta krásná zahrada, kterou má celou pro sebe. Lama je prostě tak krásný zvíře :-). Říkáme jí… Adélka.

2000 +- nějaký čas – Kupto si pozval nějakýho rusa, co studuje v Německu. Napřed jednoho a pak, jak odešel tak došel jinej. Docela jsme se tam všichni nasmáli :-D. Ale potom se jako blbečci “hádali” o ptákovinách až do jedný do rána, takže jsem z toho měl strašnou radost, když jsem nemohl spat. Příště je musím poslat k němu :-D.

Doufám, že další dny nebudou tak nudný jako ten dnešní. Zejtra bude pátek, tak snad se o víkendu namane nějaká lepší akce :-).

Žádné komentáře:

Okomentovat